AllGrip Auto kasdien užtikrina ramybę kelyje, ypač jei jis slidus ar apsnigtas. Naudojant keturių varančiųjų ratų sistemos klampiąją movą sukimo momentas automatiškai paskirstomas galiniams ratams aptikus, kad kuris nors priekinis ratas prarado sukibimą.
Klampioji mova (hidraulinė sankaba) įtaisyta galinio diferencialo priekyje, o galios perdavimas vyksta naudojant didelio klampumo silikoninę alyvą. Kai tarp priekinių ir galinių ratų atsiranda sukimosi nuokrypis, dėl rato sukimosi sukelto šlyties efekto silikoninė alyva įkaista ir plečiasi. Dėl išsiplėtusios silikoninės alyvos susidaręs slėgis suaktyvina daugiadiskę sankabą, kuri perduoda sukimo momentą galiniams ratams.
Ši funkcija* leidžia automobiliui sklandžiai pajudėti iš vietos slidžiame kelyje, ant kurio yra sniego ar purvo. Slystantysis ratas greitai stabdomas, o važiavimo galia sukoncentruojama į priešingoje pusėje esantį ratą, be to, pagerinamos slydimo įveikimo savybės naudojant sukibimo valdymo funkciją, kuri riboja variklio sukimo momento praradimą.
* Galima tik modelyje „Ignis“.
AllGrip Select leidžia vairuotojui rinktis iš keturių važiavimo režimų ir užtikrina degalų sunaudojimo efektyvumą. Elektroniniu būdu kontroliuojama keturių varančiųjų ratų sistema su pasirenkamu važiavimo režimu valdoma paprastu paspaudžiamu ir pasukamu ratukiniu valdikliu, kuriuo galima pasirinkti važiavimo stilių pagal kelio paviršių ir sąlygas.
Grįžtamuoju ryšiu grįsta funkcija, būdinga 4 varančiųjų ratų modeliams, aptinka priekinių ratų slydimą ir paskirsto sukimo momentą galiniuose ratuose. Ši funkcija valdo ne tik grįžtamąjį ryšį, bet ir padavimą, t. y. numato slydimą dėl kelio paviršiaus, droselinės sklendės atidarymo, vairo pasukimo kampo ir kitų veiksnių bei paskirsto sukimo momentą galiniuose ratuose užkirsdama kelią slydimui. Užuot reagavusi tada, kai sukibimas prarandamas, ši funkcija valdo automobilį taip, kad pirmiausia užtikrintų sukibimą ir leistų automobiliui važiuoti stabiliai.
Ši funkcija stabilizuoja važiavimą stebėdama važiavimo sąlygas pagal vairo kampo ir kampinio sukimo greičio jutiklių duomenis bei sinergiškai kontroliuoja 4 varančiųjų ratų funkciją ir vairo stiprintuvą. Ji tinkamai paskirsto vairo stiprintuvo sukimo momentą ir priekinių bei galinių ratų sukimo momentą ir užkerta kelią transporto priemonės šoniniam slydimui prieš įsijungiant ESP sistemai bei padeda stabilizuoti automobilį. Ši funkcija nėra skirta vairavimo ir posūkio vertėms padidinti.
ESP optimaliai pritaikoma pagal kiekvieną važiavimo režimą. Pasirinkus režimą SPORT, ESP sumažina sukibimo valdymo sistemos veikimą, kad vairuotojui būtų sustiprintas automobilio valdymo pojūtis. Pasirinkus režimą SNOW, ESP sustiprina sukibimo valdymo sistemos veikimą, kad būtų pagerintas automobilio stabilumas. Pasirinkus režimą LOCK, ESP pagerina slydimo įveikimo ypatybes naudodama sukibimo valdymo sistemą, kad sustabdytų sukibimo neveikiamų ratų sukimąsi, o sukimo momento jėgą pirmiausia nukreiptų į sukibimo veikiamus ratus. Tuo pačiu ji sumažina variklio sukimo momento ribotuvo galią, kad užtikrintų sukimo momentą, leidžiantį automobiliui įveikti slydimą.
ESP yra registruotasis prekių ženklas, priklausantis „Daimler AG“.
Variklio sukimo momento apribojimo laipsnis, stabdantys ratai ir jų stabdymo galia skiriasi pagal važiavimo sąlygas. ESP iš esmės skirta padėti užtikrinti stabilų važiavimą. Jei slydimo metu viršijamos padangų ir kelio sukibimo vertės „ESP®“ veiks, tačiau gali būti neefektyvi.
SPORT režimu valdant elektrinę transmisiją maloniau vairuoti. Ši funkcija reguliuoja droselinės sklendės ir sukimo momento našumą važiuojant žema ar vidutine pavara, kad suteiktų gyvybingesnio vairavimo įspūdį.
AllGrip Pro užtikrina puikias važiavimo bekele ypatybes, suteikiančias vairuotojui azartiško vairavimo pojūtį ir leidžiančias pačiam įveikti iššūkius. „AllGrip Pro“ pasižymi keturių varančiųjų ratų sistema su redukcine pavara ir gali patenkinti profesionalių vairuotojų poreikius, nes greitai reaguoja ir padeda manevruoti važiuojant sudėtingu paviršiumi.
Dalinio 4 varančiųjų ratų režimo sistema pasižymi perdavimo mechanizmu tarp priekiniu ir galiniu diferencialu varomų velenų ir naudoja šį mechanizmą prireikus perjungti iš 2 į 4 varančiųjų ratų režimą ir atvirkščiai. Važiuojant 4 varančiaisiais ratais sistema tiesiogiai sujungia priekinius ir galinius ratus, kad variklio galia būtų paskirstyta po lygiai ir be nuostolių.