Dabar už gerą kainą galite įsigyti Suzuki ekonominį visiškai hibridinį keturiais ratais varomą „Vitara“ modelį. Juolab, kad jį galite įsigyti iš karto. Pasiūlymas galioja tik naujiems klientams.
Standartinėje „Vitara“ įrangoje yra visa eilė Suzuki saugos palaikymo funkcijų, įskaitant automatinio stabdymo sistemą su dviem jutikliais ir kelio ženklų atpažinimo sistemą. Garso sistema turi ekraną ryšiui palaikyti, o AllGrip keturių varomųjų ratų sistema užtikrina patikimą kontrolę važiuojant per lietų, sniegą ar nelygiu paviršiumi. „Vitara“ turi viską, ko reikia kitam nuotykiui gamtoje.
Oro sąlygų Lietuvoje jūs negalite pasirinkti, o „Vitara“ – gali.
Standartinė kaina 29 490 € + Saugos LED paketas už 2199 €
Standartinė kaina 31 490 € + Panorama roof už 899 €
Daugiau nei 30 metų gaminamą „Suzuki Vitara“ dabar galima įsigyti kaip visiškai hibridinį modelį. Dėl to važiuoti juo dar ekonomiškiau, ypač miesto eisme.
„Suzuki Vitara“ šiais metais švenčia 30-ąjį gimtadienį, kurio proga „Suzuki Motor Corporation“ sukūrė naująjį „Vitara“. Toliau – po kapotu esantis ir visuomet ekonomiškas „Boosterjet“ turbininis variklis. Patobulinta „Vitara“ saugos įranga, atnaujinta automobilio išorė bei interjeras.
„Suzuki Vitara“ buvo pristatytas 1988 m. kaip itin kompaktiškas trejų durelių nedidelis visureigis. Bėgant metams automobilis imtas gaminti su galinėmis durelėmis, o per kelias kartas jis tapo ir erdvesnis. Šiuolaikinio „Suzuki Vitara“ gamyba prasidėjo šio japoniško prekės ženklo gamykloje Vengrijoje 2014 m. Naujasis „Vitara“ iš karto pelnė populiarumą – tai yra vienas perkamiausių „Suzuki“ modelių Baltijos šalyse.
Standartinėje „Vitara“ įrangoje įdiegtos įvairios „Suzuki Safety Support“ funkcijos, įskaitant stabdžių palaikymo sistemą su dviem jutikliais ir kelio ženklų atpažinimo sistemą. Per garso sistemos ekraną užtikrinamas ryšys, o „AllGrip“ keturių varomųjų ratų sistema užtikrina patikimą kontrolę važiuojant per lietų, sniegą ar nelygiu paviršiumi. „Vitara“ turi viską, ko reikia kitam nuotykiui gamtoje.
Jūs negalite pasirinkti oro sąlygų Lietuvoje, tačiau „Vitara“ – gali.
Pasiruoškite jėgą ir energiją spinduliuojančiai išvaizdai. Išsiskiriančiai drąsiu „Vitara“ stiliumi, atkreipiančiu dėmesį visur, kur bebūsite. Apibrėžtai autentiško „Vitara“ dizaino, bylojančio apie nesibaigiančius atradimus kelyje ir bekelėje. Pagyvinkite savo vairavimą energingos išvaizdos išore ir pamaloninkite savo pojūčius rafinuotu ištobulinto miesto visureigio interjeru.
Charakteringi „Suzuki“ dizaino ypatumai, pvz., ryškios 5 dalių grotelės, griežtas priekinis buferis, papuoštas stilingais chromo* akcentais, suteikia „Vitara“ elegantišką modernią išvaizdą.
* Chrominė buferio apdaila negalima su GL modeliu.
Ryškūs LED priekiniai žibintai taupo energiją, kai naudojamos artimosios šviesos. Mėlynos spalvos prožektoriaus žibintas sukuria gaivos įspūdį. Unikalaus dizaino dieniniai žibintai pasižymi vertikaliai išdėstytais LED. Taip pat yra rūko žibintai, būtini geram kelio matomumui prastomis oro sąlygomis.
Visų lygių standartinėje įrangoje dabar yra LED priekiniai žibintai ir LED dienos šviesos žibintai. Priekiniai rūko žibintai yra įprasti.
Įlipę į „Vitara“ pasijusite patekę į rafinuotą aukštos kokybės medžiagų pasaulį. Erdvė, kurioje intuityviai rasite kiekvieną mygtuką, jungiklį ir rankenėlę. Mėgaukitės salonu, iš kurio niekada nenorėsite išlipti. Minkštas salono pamušalas ant prietaisų skydelio viršaus užtikrina aukščiausios kokybės pojūtį salone.
Naudojant 7 colių įstrižainės jutiklinį ekraną galima patogiai valdyti multimedijos funkcijas, įskaitant garso įrangą, telefono laisvų rankų įrangą, navigacijos sistemą ir išmaniojo telefono funkcijas. Išmaniojo telefono garso susiejimo ekrane iš anksto įdiegtos programos „Apple CarPlay“, „Android Auto™“ ir „MirrorLink™“. „MirrorLink™“ leidžia įvairias išmaniojo telefono programas matyti automobilio jutikliniame ekrane ir valdyti išmaniojo telefono funkcijas.
7 col. jutiklinis ekranas su ekranu išmaniajam telefonui susieti ir navigacijos sistema galimas ne su visais modeliais. „Apple CarPlay™“ yra registruotasis „Apple Inc.“ prekės ženklas. „Android Auto™“ yra registruotasis „Google Inc.“ prekės ženklas. „MirrorLink™“ yra registruotasis „Car Connectivity Consortium LLC“ prekės ženklas. „MirrorLink™“ yra suderinama su išmaniaisiais telefonais, išvardytais adresu: https://cert.mirrorlink.com/ProductListing/
Patogiai naudojamas daugiafunkcis vairas suteikia vairuotojui absoliučią kontrolę. Radijo ir „Bluetooth®“ ryšio išmaniajam telefonui valdikliai lengvai pasiekiami. Taip pat integruota prisitaikančios pastovaus greičio palaikymo sistemos* pagalbinė vairavimo funkcija, užtikrinanti maksimalų patogumą ir saugumą.
* Adaptyvioji kruizo kontrolė yra standartinė GL+ ir GLX modelių įranga.
Pažangus įvairios informacijos 4,2 col. spalvotas LCD ekranas yra prietaisų skydelio centre ir pateikia vairuotojui tikslius ir patikimus duomenis apie automobilio elgesį ir veikimą. Dinamiškame ekrane rodoma daug funkcijų, pvz. ALLGRIP važiavimo režimai, pagreitis, variklio galia ir sukimo momentas, akceleratoriaus ir stabdžių naudojimas bei kitos. Dėl daugybės pasirinkimų važiavimas visada bus smagus.
* 4,2 colių prietaisų skydelis yra standartinė GL+ ir GLX modelių įranga.
Lengvai naudojamas visiškai atidaromas stoglangis įleidžia šviesos ir gryno oro iš išorės.
* Panoraminis stoglangis galimas su GLX+SR modeliu.
Galinės sėdynės 60/40 padalijimo funkcija leidžia padidinti šį skaičių iki 710 litrų*, reguliuojamos bagažinės grindys reiškia, kad po apačia galite sudėti mažesnius daiktus, o plokščios bagažinės grindys bus naudingos kraunant sunkesnius daiktus. Be to, abiejose bagažinės pusėse yra naudingų mažesnių dėtuvių.
* Viso hibridinio bagažo skyriaus talpa – 642 litrai.
„Suzuki Vitara“ dabar siūlo du variklių variantus. Visiškai hibridinis „Vitara“ 1,5 Dualjet benzininis variklis pasižymi dideliu degalų sunaudojimo efektyvumu, maža emisija, didele galia (85 kW / 116 AG) ir sukimo momentu (138 Nm) bei elektros varikliu. Puikus degalų naudojimo efektyvumas buvo pasiektas, pavyzdžiui, netoli įsiurbimo vožtuvų įrengus dvigubus degalų purkštukus ir padidinus suspaudimo laipsnį. Be to, įsiurbimo ir išleidimo vožtuvo laiko reguliavimas optimizuotas taip, kad būtų galima keisti vožtuvo laiko reguliavimą.
„Vitara“ ličio jonų akumuliatorius kaupia energiją važiuojant pastoviu greičiu, lėtėjant arba stabdant. Hibridinė sistema turi du važiavimo režimus: standartinį ir „Eco“. Standartiniu važiavimo režimu elektros variklis padeda vidaus degimo varikliui įsibėgėti ir važiuoti greičiau. Ekologiško vairavimo režimas pabrėžia degalų ekonomiją. Siekiant taupyti degalus, važiuojant naudojama daugiau elektros energijos, o akceleratoriaus pedalas spaudžiamas lengviau.
Dėl automatinės pavarų dėžės vairavimas tampa lengvas. Hibridinės sistemos elektros variklis užtikrina sklandų pavarų perjungimą. Šešios pavaros ir optimalūs pavarų santykiai pagerina degalų naudojimo efektyvumą.
Pusiau hibridinė versija turi 1,4 l „Boosterjet“ tiesioginio įpurškimo turbininį benzininį variklį, kuris pasižymi didele galia (95 kW / 129 AG) ir sukimo momentu (235 Nm) labai plačiame sūkių diapazone. Nepriklausomai nuo sąlygų, „Boosterjet“ turbokompresorius reaguoja į akceleratoriaus pedalo paspaudimą, nepamiršdamas degalų ekonomijos ir mažo išmetamųjų teršalų kiekio.
Siekiant sumažinti sąnaudas, pusiau hibridinėje sistemoje yra 48 V integruotas starterio generatorius (ISG) su variklio funkcija. Elektros variklio galia – 10 kW, sukimo momentas – 50 Nm. Pusiau hibridinė sistema atlieka šias funkcijas: stabdymo energijos rekuperacija, vidaus degimo variklio pagalbinė funkcija, starterio variklio funkcija, sukimo momento papildymas ir elektra varoma tuščiąja eiga.
6 greičių mechaninės pavarų dėžės perdavimo skaičius kartu su diferencialo perdavimu užtikrina geriausią našumą ir sumažina degalų sąnaudas. Lengva ir tiksli pavarų dėžė visada suteikia malonią vairavimo patirtį.
„Automobilis, galintis važiuoti prastais keliais ir pasiekti vietas, į kurias anksčiau automobiliai negalėjo patekti.“ Remiantis šia filosofija, 1970 m. buvo sukurtas pirmasis „Suzuki“ modelis su keturiais varančiaisiais ratais. Tai davė pradžią „AllGrip“ – pagarsėjusiai „Suzuki“ keturių varančiųjų ratų technologijai. „Suzuki“ 4 varančiųjų ratų technologija buvo ištobulinta, siekiant suteikti vairuotojams dar daugiau jaudulio, malonumo ir užtikrintumo. „Vitara“ su „AllGrip“ leis praplėsti veiklos sritis ir paįvairinti gyvenimo būdą.
Pasirinkite 4 varančiųjų ratų važiavimo režimą (automatinį, sportišką, sniego ir blokavimo) paprasta paspaudžiama ir pasukama rankenėle centriniame skydelyje. Spalvotas įvairios informacijos ekranas prietaisų skydelio centre informuoja apie šiuo metu veikiantį „AllGrip“ važiavimo režimą.
„Vitara“ pasižymi pažangia „Suzuki“ priekine aptikimo sistema, naudojančia monokulinės kameros ir lazerio derinį, pritvirtintą prie priekinio stiklo. Suderinus monokulinę kamerą, puikiai aptinkančią objektus vidutiniu ir dideliu atstumu bei atpažįstančią pėsčiuosius, skiriamąsias linijas ir kitus eismo elementus, su lazeriniu jutikliu, gerai aptinkančiu objektus trumpu atstumu ir naktį, pasiekiamas neprilygstamas saugumas.
Važiuojant „Vitara“ naudoja du jutiklius – monokulinę kamerą ir lazerinį jutiklį, kad nustatytų, ar yra susidūrimo su priešais esančia transporto priemone arba pėsčiuoju pavojus. Nustačius susidūrimo tikimybę, automobilis reaguoja vienu iš trijų toliau nurodytų būdų, priklausomai nuo situacijos.
1. Įspėjimas – garsinis ir vaizdinis įspėjimas perspėja vairuotoją.
2. Stabdžių pagalbos funkcija – padidina stabdymo jėgą, jei susidūrimo pavojus didelis ir vairuotojas panikuodamas stabdo.
3. Automatinio stabdymo funkcija – automatiškai stipriai stabdo, jei susidūrimo rizika dar labiau padidėja.
Dabar tai standartinė GL+ ir GLX modelių įranga.
Du gale sumontuoti šoniniai radaro jutikliai, galintys aptikti galinėse aklosiose zonose esančius arba į jas įvažiuojančius automobilius abiejose automobilio pusėse, leidžia saugiau persirikiuoti į kitą eismo juostą, važiuojant greičiau, nei 15 km/h. Aptikus transporto priemonę, esančią galinėje aklojoje zonoje arba įvažiuojančią į ją, atitinkamame šoniniame veidrodėlyje užsidega perspėjanti LED piktograma. Vairuotojui parodžius persirikiavimo signalą, mirksinčią LED piktogramą lydi garsinis perspėjimo signalas.
Dabar tai standartinė GL+ ir GLX modelių įranga.
Sistema naudoja monokulinę kamerą kelio ženklams stebėti. Aptikus kelio ženklus, pvz., greičio apribojimus arba vietas, kuriose draudžiama lenkti, ženklas rodomas prietaisų ekrane ir primena vairuotojui, kokius ženklus automobilis pravažiavo. Aptikus kelis ženklus, vienu metu rodomi daugiausia trys ženklai.
Dabar tai standartinė GL+ ir GLX modelių įranga.
Važiuojant atbulai iki 8 km/h greičiu, automobilis naudoja du gale sumontuotus šoninius radaro jutiklius, kad padėtų vairuotojui, įspėdamas apie artėjančias transporto priemones abiejose automobilio pusėse, kai atbulai išvažiuojama iš stovėjimo vietos. Aptikus transporto priemonę, vairuotoją perspėja vaizdinis įspėjimas įvairios informacijos ekrane ir pasigirsta garsinis įspėjimas. Tai padeda vairuotojui saugiau išvažiuoti iš stovėjimo vietų, kai matomumas užstojamas vienoje arba abiejose automobilio pusėse.
Dabar tai standartinė GL+ ir GLX modelių įranga.
„Vitara“ kėbulo dizainas pagrįstas „Suzuki“ TECT koncepcija (visiškos efektyvios kontrolės technologija), todėl jo struktūra efektyviai sugeria ir išsklaido energiją susidūrimo atveju.