Ši SUV ikona rinkoje yra jau 30 metų. Naujausias šio automobilio modelis išsiskiria savo siluetu, manevringumu, komfortu ir drąsa važiuojant ne tik asfaltuotais keliais.
2015 metais „Vitara“ gavo NCAP penkių žvaigždučių įvertinimą, tačiau dabartiniai NCAP susidūrimo bandymai yra kur kas griežtesni. Konkurencingumui išlaikyti automobilyje įdiegta pagalbinė automatinė stabdymo sistema su dviem jutikliais ir kamera, kuri stebi vairuotojo akis ir veidą dėl galimo nuovargio ar išsiblaškymo.
Automobilio įrangoje yra pagalbinė važiavimo eismo juostoje sistema ir adaptyvi greičio palaikymo sistema, taip pat kelio ženklų atpažinimo programa.
Su „Suzuki Vitara“ hibridine sistema galima tikėtis mažesnių degalų sąnaudų ir mažesnės teršalų emisijos. Yra du variklių variantai:
• 1,4 „Boosterjet“ variklis su 48 V pusiau hibrido sistema ir 6 laipsnių mechanine pavarų dėže;
• 1,5 „Dualjet“ variklis su hibrido sistema ir 6 laipsnių AGS automatine pavarų dėže.
„Vitaros“ savininkai savo telefone gali naudoti „Suzuki Connect“ programėlę, kuri leidžia stebėti automobilį per nuotolį. Specialios saugumo nuostatos įspėja, jei automobilis išvažiuoja iš saugios zonos arba jei jis užvedamas nebūdingu laiku. Be to, nebereikia stengtis prisiminti kada reikės atlikti techninę priežiūrą. Programėlė atsiųs jums priminimą kada reikia važiuoti į autoservisą.
„Suzuki Vitara“ suteikiama 3 metų / 100 000 km ridos garantija, kuri gali būti pratęsta iki 5 metų / 150 000 km ridos.
Dovanojamas iš anksto parinktas neoriginalus ratlankių komplektas.
Autentišką „Vitara“ stilių kuria agresyvios juodos blizgios grotelės, skulptūriški priekiniai sparnai su siaurėjančiais LED priekiniais žibintais, aukštyn lenktos kėbulo linijos. „Vitara“ turi 17 col. lengvo lydinio ratlankius.
Ryškus LED žibintai užtikrina gerą matomumą ir didesnį saugumą. LED dienos žibintai eina vertikaliai.
Su nauju galiniu aptaku „Suzuki Vitara“ yra praktiškesnis ir atrodo sportiškiau. Aptakas sumažina oro pasipriešinimą ir neleidžia purvui ir sniegui kauptis ant galinio stiklo.
Ergonomiškai išdėstyti valdikliai yra lengvai pasiekiami, o skaitmeniniuose ekranuose, kuriuose gerai matomi matuokliai ir gausūs sistemų duomenys, vos žvilgtelėjus galima patvirtinti valdymo sistemų nuostatas ir matyti svarbiausią automobilio eksploatavimo informaciją.
Prietaisų skydelyje yra 4,2 colio spalvotas daugiafunkcis informacinis ekranas, kuriame realiuoju laiku rodoma važiuojančio automobilio informacija: važiavimo režimas, variklio kuriama galia ir sukimo momentas, hibridinės sistemos generuojamas energijos srautas, adaptyvios pastovaus greičio sistemos palaikomas greitis, atpažinti kelio ženklai ir kt.
Išmaniojo telefono ryšys palaikomas per USB ir „WiFi®“, todėl galite naudotis įvairiomis programėlėmis per „Apple CarPlay“ ir „Android Auto™“. Čia taip pat yra AM/FM radijas ir „Bluetooth®“ ryšys, kad būtų galima klausytis muzikos ir skambinti naudojant laisvų rankų įrangą.
9 colių ekranas neįeina į visų modelių standartinę įrangą.
„Suzuki Connect“ – tai išmaniojo telefono programėlė ir paslaugų rinkinys, leidžiantis stebėti savo automobilį per nuotolį.
• Pranešimas apie būseną.
• Pastatyto automobilio buvimo vietos nustatymas.
• Vairavimo istorija.
• Zonos ir laiko ribos.
• Saugumo pranešimai.
• Pranešimas apie užsidegusią įspėjamąją lemputę.
• Planinė techninė priežiūra / pranešimas apie atšaukimą.
Paslauga yra nemokama 36 mėn. nuo registracijos datos.
Per plačią galinių durų angą su neaukštu slenksčiu lengva sudėti ir išimti daiktus. Bagažinės uždangalas paslepia sukrautus daiktus, o jei reikia vietos didelių matmenų daiktams vežti, galima nulenkti 60/40 santykiu padalintą galinių sėdynių atlošą ir padidinti bagažinės talpą.
Esant geram orui, galima atidaryti įtraukiamą stoglangį, kuris iš vidaus turi slankiojančią saulės užuolaidą.
Panoraminis stoglangis yra pasirenkama įranga.
Vairuodami „Vitarą“ galėsite mėgautis visais visureigio privalumais. Su „AllGrip Select“ visų ratų pavara galima pasirinkti įvairius važiavimo režimus, o su hibridine ar pusiau hibridine sistema džiaugsitės mažesnėmis degalų sąnaudomis ir mėgausitės puikiu „Vitaros“ atsaku įsibėgėjant.
Yra priekiniais ir keturiais ratais varomų „Vitara“ modelių.
1,5 l „Dualjet“ benzininis variklis pasižymi dideliu degalų naudojimo efektyvumu ir maža tarša. Jis turi puikų sukimo momentą visame sūkių diapazone sklandžiam ir galingam įsibėgėjimui. Hibridinėje sistemoje yra paleidimo variklio ir generatoriaus blokas, 140 V ličio jonų baterija ir 6 laipsnių automatinė pavarų dėžė (AGS).
1,4 litro darbinio tūrio „Boosterjet“ variklis turi tiesioginį degalų įpurškimą, užtikrinantį didelį degalų naudojimo efektyvumą ir galią, bei turbokompresorių su tarpiniu aušinimu, kuris padidina sukimo momentą prie mažų sūkių. Jame integruotas starteris-generatorius ir didelio efektyvumo 48 V ličio jonų baterija, turinti puikias įkrovimo ir maitinimo charakteristikas. Šioje sistemoje yra 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė.
„AllGrip Select“ visų ratų pavaros sistema leidžia pasirinkti vieną iš 4 važiavimo režimų paspaudus ir pasukus rankenėlę centrinėje konsolėje. Pasirinktas vairavimo režimas rodomas prietaisų skydelio centre esančiame spalvotame informaciniame ekrane.
„Vitara“ turi daugybę pažangių saugos ir pagalbinių vairavimo technologijų, suteikiančių daugiau saugumo jums ir jūsų keleiviams. Vairavimą palengvina lietaus jutiklis, automatiniai priekiniai žibintai ir pagalbinė tolimųjų šviesų valdymo sistema.
Milimetrinių bangų radaras ir monokulinė kamera aptinka tiesiai arba įstrižai prieš jūsų automobilį esančius automobilius, motociklus ir pėsčiuosius. Jei sistema nustato galimą susidūrimą, vairuotojas įspėjamas garso ir vaizdo signalais. Jei vairuotojas stabdo nepakankamai stipriai, automatiškai įsijungia pagalbinė stabdžių sistema ir padeda sulėtinti automobilį. Jei yra didesnė tikimybė susidurti, sistema automatiškai įjungia stabdžius ir taip padeda sumažinti smūgio jėgą ir sušvelninti žalą.
Važiuojant automobiliu sraute, milimetrinių bangų radaro ir monokulinės kameros pagalba sistema matuoja atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio ir, prireikus, didina arba mažina greitį nustatytam atstumui išlaikyti. Jei kelias priekyje tuščias, sistema palaiko tokį automobilio greitį, koks buvo paspaudžiant sistemos jungiklį.
Modeliuose su AGS pavarų dėže sistema išsijungia automobiliui sustojus. Modeliuose su mechanine pavarų dėže sistema išsijungia važiuojant 30 km/val. ar mažesniu greičiu.
Važiuojant su įjungtomis tolimosiomis šviesomis, priekiniai žibintai automatiškai persijungia į artimąsias šviesas, jei priekyje arba priešinga kryptimi važiuoja kitas automobilis. Jos taip pat persijungia įvažiavus į gerai apšviestą zoną. Kai priešais automobilį nėra ta pačia ar priešinga kryptimi važiuojančių automobilių arba blogai apšviestose vietose priekiniai žibintai automatiškai persijungia į tolimąsias šviesas.
Sistema veikia tik važiuojant 40 km/val. ar didesniu greičiu.
Ar jums kyla įtampa, kai tenka statyti automobilį siaurose miesto gatvėse ir prie prekybos centrų? „Vitaros“ priekiniame ir galiniame buferiuose yra net aštuoni ultragarsiniai parkavimo jutikliai, kurie aptinka kliūtis ir įspėjamaisiais garso signalais praneša apie kliūties artumą.
Tai nėra standartinė įranga visuose modeliuose.
Titan Dark Gray
Cosmic Black
Silky Silver
Cool White
White
Sphere Blue
Bright Red
Solar Yellow
Savanna Ivory
Ice Grayish Blue