Dabar už gerą kainą galite įsigyti Suzuki ekonominį visiškai hibridinį S-CROSS modelį. Kita gera žinia – jį galite įsigyti iš karto. Galima rinktis 2WD arba 4WD modelį. Pasiūlymas galioja tik naujiems klientams.
S-CROSS užtikrintas visureigio dizainas ir pažangi saugos įranga – tai tik pradžia. S-CROSS suteikia daugybę erdvės jūsų šeimai, draugams ir bagažui. Su „AllGrip“ visų varomųjų ratų sistema saugiai važiuosite miesto gatvėmis ir užmiesčio keliais. S-CROSS puikiai tinka tiek kasdien važinėti į darbą, tiek ilgesnėms atostogų kelionėms.
Papildomai gaunate Suzuki Connect programėlę, su kuria matysite kur yra jūsų automobilis, važiavimo istoriją, įspėjamuosius pranešimus įsijungus jūsų automobilio signalizacijos sistemai ir kt. Sužinokite daugiau
Standartinė kaina 29 490 € + Saugos LED paketas už 1990 €
Standartinė kaina 31 490 € + Saugos LED paketas už 1990 €
Standartinė kaina 33 990 € + Exclusive paketas už 1299 €
Gyvenimas kiekviename etape atneša naujų iššūkių. Tik nuo jūsų priklauso, ar drąsiai juos priimsite, ar dvejodami lūkuriuosite. Su S-CROSS apsispręsti kur kas lengviau. Užtikrintas visureigio dizainas ir pažangi saugos įranga – tai tik pradžia. Daugybė erdvės jūsų šeimai, draugams ir bagažui bei „AllGrip“ technologija, kuri padės įveikti bet kokias kelio sąlygas. Tad jaudintis dėl ateities neverta. Geriau pasiruoškite žengti į naują etapą.
S-CROSS užtikrintas visureigio dizainas ir pažangi saugos įranga – tai tik pradžia. S-CROSS suteikia daugybę erdvės jūsų šeimai, draugams ir bagažui. Su „AllGrip“ visų varomųjų ratų sistema saugiai važiuosite ir miesto gatvėmis, ir užmiesčio keliais. S-CROSS puikiai tinka tiek kasdien važinėti į darbą, tiek ilgesnėms kelionėms per atostogas.
Dažnai sakoma, kad pirmas įspūdis dar ne viskas, tačiau S-CROSS atskleidžia savo charakterį jau iš pirmo žvilgsnio. Plati stovėsena neleidžia suabejoti šio visureigio ištvermingumu, o įspūdingo dydžio viršutinės ir apatinės radiatoriaus grotelės traukia akį kviesdamos leistis į nuotykius. Tačiau pažvelgę atidžiau taip pat pamatysite, kad jis yra stilingas, elegantiškas ir puošnus.
Pirmas įspūdis svarbus, tačiau dar svarbiau, kad jis būtų įsimintinas. Stilių kuria detalės.
Energija ir visapusišku šaunumu spinduliuojantys priekiniai žibintai ir galiniai kombinuotieji žibintai turi po tris LED gabaritines lempas, kurios kuria dinamišką stilių. Priekiniai gabaritiniai žibintai taip pat funkcionuoja kaip dienos žibintai.
Įspūdingos juodos spalvos priekinės grotelės dar labiau pabrėžia automobilio dinamiką ir išskirtinį S-CROSS charakterį. Priekinė emblema įmontuota chromo apdailos juostoje, juosiančioje išraiškingas groteles.
Kvadratinės priekinių ir galinių ratų arkos pabrėžia automobilio charakterį. Išraiškingi sidabro spalvos apvadai ant priekinės dalies ir galinio buferio sukuria nepamirštamą įspūdį ir suteikia papildomą akcentą užtikrintai visureigio išvaizdai.
Integruoti sidabrinio anoduoto aliuminio stogo bėgėliai ne tik estetiškai atrodo, bet ir atlieka praktinę funkciją gerindami automobilio aerodinamiką.
Galimas elementas GL+ ir GLX modelyje.
Dėl didelio priekinio lango ir gero matomumo šonuose salonas suteikia erdvės pojūtį.
Daug vietos tiek priekyje, tiek gale esančiose sėdynėse, kurios leidžia patogiai atsilošti, atsipalaiduoti ir mėgautis kelione.
Elegantiškos ir ergonomiškos odinės sėdynės šonuose aptrauktos tikra oda, o per vidurį – įmantraus juostinio pynimo dirbtine oda, kuri pabrėžia tvirtą visureigio charakterį. Tokio pat stiliaus yra ir tekstilinių apmušalų dizaino paketas su reljefine medžiaga dengtu centriniu skydeliu.
60:40 santykiu padalytas galinės sėdynės atlošas ir daug padėčių turinti bagažo skyriaus plokštė leidžia lengvai sutalpinti įvairius gabenamus daiktus.
Galinės sėdynės atlošas reguliuojamas dviem padėtimis, kurios suteikia daugiau patogumo arba leidžia maksimaliai išnaudoti bagažo skyrių.
Galimas elementas GL+ ir GLX modelyje.
Leidžiantis į naujus nuotykius nebūtina nutraukti ryšį su tuo, kas jums svarbu. S-CROSS pasižymi įvairiomis technologijomis ir funkcijomis, kurios leidžia komunikuoti su automobiliu ir palaikyti įprastą gyvenimo būdą.
Mėgaukitės belaide „Apple CarPlay®“ arba „Android Auto™“ sistema, balso atpažinimo funkcija ir „Bluetooth®“ laisvų rankų skambinimo įranga. Galite klausytis muzikos ar net žiūrėti filmus per USB. Šiame ekrane taip pat rodoma aktuali vairavimo informacija, pvz., degalų sąnaudos, važiavimo nuotolis, hibridinės energijos suvartojimas, įspėjimai ir galinio vaizdo kamera filmuojamas vaizdas.
Dėl dvigubų slankiųjų stiklo plokščių panoraminio stoglangio anga itin didelė, todėl juo galima mėgautis iš bet kurios automobilio vietos.
Pasirinktinis elementas GLX modelyje.
Naudodami dviejų zonų oro kondicionavimo sistemą galite pritaikyti temperatūros reguliavimą pagal individualius vairuotojo ir keleivio pageidavimus.
Galimas elementas GL+ ir GLX modelyje.
Hibridinė sistema apjungia vidaus degimo ir elektros variklio privalumus. Ją sudaro 1,5 litro „Dualjet“ variklis, variklio-generatoriaus blokas (MGU), automatinė pavarų dėžė ir baterija. Baterija patalpinta po bagažine.
Hibridinė sistema naudoja benzininį variklį arba elektros variklį (MGU), arba abu variklius vienu metu, priklausomai nuo važiavimo sąlygų. Važiuojant pastoviu greičiu, vidaus degimo variklis įkrauna bateriją. Į bateriją taip pat patenka įsibėgėjimo ir stabdymo metu sugeneruota energija.
1,4 litro „Boosterjet“ turbininis variklis pasižymi 95 kW (129 AG) galia ir 235 Nm sukimo momentu esant nedideliam sūkių dažniui, todėl vairuoti šį automobilį – vienas malonumas.
Siekiant sumažinti sąnaudas, hibridinėje sistemoje vietoj standartinio įkroviklio įmontuotas 48 voltų integruotas starterio generatorius (ISG). Integruotas starterio generatorius (ISG) yra įkroviklis su variklio funkcija. Elektrinio variklio galia – 10 kW, sukimo momentas – 50 Nm. Ličio jonų akumuliatoriaus talpa – 0,384 kWh.
Naujajam S-CROSS sukurtos transmisijos padeda užtikrinti didesnį našumą, mažesnes degalų sąnaudas ir malonesnį pavarų perjungimą.
Joje optimizuoti pavarų perdavimo skaičiai, kad būtų taupomos degalų sąnaudos. Tvirtesnis transmisijos korpusas slopina triukšmą ir virpesius. Be to, lengvas ir tikslus pavarų perjungimas bei optimizuotas atsvaras užtikrina tolygesnį vairavimą.
Ji pasižymi dideliais visų pavarų perdavimo skaičiais, todėl leidžia greitai įsibėgėti pasiekiant didelį pastovų greitį iš stovėjimo padėties. Integruotas aušintuvas pagerina automatinės transmisijos aušinimo skysčio veiksmingumą ir taip dar labiau padidina degalų naudojimo efektyvumą.
6 laipsnių automatinė transmisija turi pavarų perjungimo mentes. Naudojant rankinį režimą, pavaras galima perjungti ant vairo esančiomis mentelėmis.
S-CROSS pasižymi 48 voltų pusiau hibridine galios sistema. Siekiant sumažinti sąnaudas, hibridinėje sistemoje vietoj standartinio įkroviklio įmontuotas 48 voltų integruotas starterio generatorius (ISG). Integruotas starterio generatorius (ISG) yra įkroviklis su variklio funkcija. Elektrinio variklio galia – 10 kW, sukimo momentas – 50 Nm. Ličio jonų akumuliatoriaus talpa – 0,384 kWh.
Ji užtikrina malonų vairavimą, ramybę kelyje ir degalų sunaudojimo efektyvumą vairuotojui pasirenkant vieną iš važiavimo režimų („Auto“, „Sport“, „Snow“ ir „Lock“).
Elektroniniu būdu kontroliuojama keturių varomųjų ratų sistema su pasirenkamu važiavimo režimu valdoma visiškai paprastai naudojant paspaudžiamą ir pasukamą ratukinį valdiklį. Tokiu būdu galima pasirinkti vairavimo stilių pagal kelio dangą ir oro sąlygas.
Pirmenybė teikiama degalų ekonomijai tipinėmis važiavimo sąlygomis. Sistema įjungia 4 varomųjų ratų pavarą, jei aptinka ratų prasisukimą.
Optimizuotas sportiniam vairavimui. Sukimo momentas paskirstomas taip, kad automobilis kuo dinamiškiau įveiktų posūkius. Automobilyje su AT sistema šiuo režimu optimizuojamos akceleratoriaus bei sukimo momento charakteristikos atliekant nedidelius ir vidutinio didumo droselinių sklendžių atidarymus, kad išliktų didelis variklio sūkių dažnis ir būtų užtikrintas greitas atsakas.
Idealiai tinka važiuojant snieguotais, neasfaltuotais ir kitais slidžiais keliais. Pagerina sukibimą greitėjant ant slidžių paviršių. Padeda išlaikyti stabilumą ant slidžių paviršių.
Skirtas išvairuoti automobilį iš sniego, purvo ar smėlio. Jis persijungia į „Snow“ režimą, kai važiuojama greičiau nei 60 km/val.
Naujajame S-CROSS įdiegtos naujausios prevencinės saugos technologijos, kad vairavimas būtų dar akylesnis.
Ją sudaro monokulinė vaizdo kamera ir lazerinis radaras ant priekinio stiklo, kuriais nustatoma susidūrimo su priekyje esančia kliūtimi, pvz., transporto priemone ar pėsčiuoju, rizika. Ji taip pat stebi eismo juostų skiriamąsias linijas ir padeda vairuotojams laikytis savo eismo juostos.
Važiuojant 60 km/val. ar didesniu greičiu, monokulinė vaizdo kamera aptinka kairiąją ir dešiniąją skiriamąsias eismo linijas ir, nustačiusi, kad automobilis nukrypo nuo savo eismo juostos, perspėja vairuotoją įspėjamuoju garso signalu ir indikatoriumi matuoklyje.
Kelio ženklų atpažinimo sistema stebi kelio ženklus ir rodo juos daugiafunkciame ekrane, jei vairuotojas važiuodamas jų nepastebi.
Ji automatiškai palaiko jūsų automobilio atstumą iki priešais važiuojančios transporto priemonės pagal 3 skirtingus atstumo nustatymus. Kai priekyje nėra transporto priemonės, sistema išlaiko vairuotojo nustatytą greitį. Be to, naudojant „Stop&Go“ funkciją automobilis visiškai sustoja už priekyje esančios transporto priemonės ir ima važiuoti paskui ją, kai ši vėl pradeda judėti. Praėjus 2 sekundėms po visiško sustojimo, „Stop&Go“ funkcija atšaukiama ir stabdžiai atleidžiami.
Naudojant jutiklius, sumontuotus abiejose galinio buferio pusėse, ši funkcija įspėja vairuotoją apie transporto priemones, artėjančias įstrižai iš paskos arba važiuojančias greta, kurių negalima pamatyti per šoninius veidrodėlius keičiant eismo juostas.
Galimas elementas GL+ ir GLX modelyje.
360° stebėjimo sistemą sudaro keturios kameros: po vieną priekyje, gale ir abiejuose šonuose. Šios kameros apima 3D vaizdą, leidžiantį vairuotojui jutikliniame ekrane apžiūrėti aplinką prieš pradedant važiuoti, vaizdą iš paukščio skrydžio, padedantį saugiau pastatyti automobilį, didelės raiškos vaizdą, kurį galima padidinti, ir pagal pasirinktą pavarą automatiškai perjungiamus priekinio ir galinio vaizdo ekranus.
Galimas elementas GLX modelyje.
Pagalbinė vairavimo sistema, naudodama monokulinės kameros, lazerinio jutiklio ir milimetrinių bangų radaro duomenis, aptinka kliūtis, eismo juostas ir kelio ženklus. Ji gali neveikti atsižvelgiant į kelio dangą ar oro sąlygas. Vairuotojas neturi pasikliauti vien tik šia sistema, kad užtikrintų saugumą, ir turi prisiimti atsakomybę už saugų vairavimą.