Naujutėlis ketvirtosios kartos „Korando“, tai naujas ir šiuolaikiškas visureigis, išlaikantis praktiško šeimos automobilio įvaizdį. Jis taip pat ypač talpus – gali vilkti iki 2 tonų svorio priekabą. Dėl naujos kėbulo konstrukcijos ir įvairių pagalbinių vairavimo sistemų „Korando“ yra itin saugus.
Naujojo „Korando“ vidus išsiskiria šiuolaikišku stiliumi ir aukštos kokybės apdaila. Visapusiškumo pojūtį suteikia metalinės detalės, dideli 9 col. įstrižainės LCD ekranai su „TomTom Navigation“ ir jau įdiegta programine įranga „Android Auto“ bei „Apple CarPlay“, stilingas spalvotos lempos ir prašmatnūs odiniai sėdynių apmušalai.
2016 m. „SsangYong“ pristatė naują SIV-2 bandomąjį modelį, kurio stilių ir modernias linijas beveik visiškai perėmė naujasis „Korando“. Naujas dizainas atitinka dabartinę „SsangYong“ filosofiją, kurią pirmą kartą matėme „Rexton“ modelyje.
Pagal išorės matmenis „Korando“ yra 445 cm ilgio ir 187 cm pločio, tai yra 4 cm ilgesnis už ankstesnį modelį. Automobilio aukštis – 162 cm, tai yra 5,5 cm mažiau už jo pirmtaką. Svarbiausias parametras – tai 267,5 cm ratų bazė, kuri palyginti su ankstesniu modeliu yra 25 mm didesnė. Dėl sumaniai išnaudotos erdvės salonas atrodo erdvesnis nei pas pagrindinius konkurentus. Pakankamai vietos yra ir naujajame prietaisų skydelyje. Pavyzdžiui, daiktų dėtuvėje lengvai sutalpinsite nešiojamąjį kompiuterį su 10,5 colio ekranu.
Palyginti su ankstesniuoju modeliu, šis dėl horizontalių dizaino linijų atrodo platesnis ir žemesnis. Iš šono žiūrint „Korando“ kėbulas primena strėlę, tai suteikia išvaizdai efektingumo. Modernios įrangos atributai: galiniai žibintai su LED ir ant šoninių veidrodėlių esantys posūkių žibintai. Su papildoma įranga galima įsigyti žibintus su LED ir priekinius rūko žibintus su LED.
Sidabriniai stogo bėgeliai
Šildomi išoriniai veidrodėliai
Lietaus jutiklis
Galinis aptakas
Galiniai žibintai
Priekiniai žibintai su LED
Galinis buferis
Priekinis buferis
Šono profilis
„SsangYong Korando“ salonas – tai lyg šuolis į ateitį. Naudotos kokybiškos medžiagos, kurios ne tik malonios pažiūrėti, bet taip pat ir liesti. Didelis dėmesys skirtas nuotaikai sukurti, o visuma prilygsta „SsangYong“ flagmanui – „Rexton“.
Salonas itin patogus vairuotojui. Užtikrinama ergonomija bei paprastas naudojimasis valdikliais ir kitomis sistemomis. Ekrano skydelį už nedidelę priemoką galima pakeisti į futuristinio stiliaus 12,5 colio skaitmeninį monitorių. Įsigyti galite ir apšvietimą pagal nuotaiką. Pasirinkimui pateikiama 34 skirtingi spalviniai sprendimai.
Skydelio viduryje – vartotojui palankus jutiklinis ekranas. Bazinės komplektacijos „Crystal“ modelyje jis 8 colių, o brangesniame „Quartz“ modelyje – 9. Ekraną nesudėtingai galima prijungti prie išmaniojo telefono. Galinio vaizdo kamera įeina į modelio bazinę komplektaciją. „Quartz“ taip pat turi navigacinę sistemą.
Ypatingas dėmesys skiriamas vairuotojo patogumui. Naujoji vairuotojo sėdynė turi tris patogumo lygius, kurie prisitaiko prie vairuotojo kūno, suteikdami gerą atramą ir šonams. Papildomos įrangos sąraše rasite odinį saloną, elektra valdomas sėdynes ir netgi sėdynių vėdinimo galimybę. Vairuotojo patogumui yra ir porankis, kuriame 60 mm ilgio erdvė daiktams laikyti. Prie patogumo važiuojant prisideda ir šildomas vairas.
Keleiviai sėdintys gale turės daugiau vietos kojoms ir erdvės, nei važiuodami su „Kia Sportage“, „Nissan Qashqai“ ar „Peugeot 3008“. Reguliuojamos galinės sėdynės įeina į bazinę komplektaciją. Kad važiuotumėte maloniai, gamintojai pasistengė sumažinti triukšmo ir vibracijos lygį. Į purvasaugius įdėta triukšmą sugeriančios medžiagos, o statramsčiai užpildyti putomis.
Dėl sumaniai išnaudotos erdvės – salonas atrodo erdvesnis nei pas pagrindinius konkurentus. Tai galioja ir 551 litro tūrio bagažinė. Pakankamai vietos yra ir naujoje panelėje. Pavyzdžiui, daiktų dėtuvėje lengvai sutalpinsite nešiojamąjį kompiuterį su 10,5 colio ekranu.
„SsangYong Motor Company“ – tai seniausias Pietų Korėjos automobilių gamintojas, jau 65 metus besispecializuojantis visureigių gamyboje. Nedaugelis žino, kad iš Europos gamintojų ilgesnę darbo patirtį turi tik „Land Rover“. Ketvirtas pagal dydį Pietų Korėjos automobilių gamintojas, pagaminantis šimtus tūkstančių automobilių per metus, pasauliniu mastu nėra didelis gamintojas, tačiau sparčiai auga gamindamas naujus automobilių modelius. „Korando“ keturių varomųjų ratų sistema optimizuoja jėgos paskirstymą tarp priekinių ir galinių ratų, taip užtikrindama geriausią išlaikymą ir pajėgumą. Keturių varomųjų ratų modelyje taip pat yra 50/50 užrakinami keturi varomieji ratai, kuriuos galima naudoti, jei greitis neviršija 40 km/val.
1,5 litro turbininio benzino variklio galia yra 163 AG ir didžiausias sukimo momentas yra 280 Nm. Jį galima komplektuoti su 6 pavarų rankine arba automatine pavarų dėže. 1,6 litro dyzelinio variklio galia 136 AG ir didžiausias sukimo momentas yra 324 Nm. Jį galima komplektuoti su 6 pavarų automatine pavarų dėže.
Su automatinepavarų dėže – vairavimas be rūpesčių. „Aisin“ pagamintašešių pavarų automatinė pavarų dėžė sklandžiai perjungia pavaras ir padeda ekonomiškai naudotidegalus.
Vairuotojas gali pasirinkti vieną iš trijų vairavimo režimų (normal, sport ir winter). Važiavimas normal režimu – ekonomiškas, o sport – sportiškas. Winter režimas tinkamas važiuojant žiemą, kai automobilis pajuda 2 pavara.
Šešių pavarų mechaninė pavarų dėžė užtikrina geriausią veiksmingumą ir mažą degalų suvartojimo lygį. Dėl lengvai ir tiksliai veikiančio pavarų perjungimo galite mėgautis vairavimu.
SsangYong Korando“ saugumą giria ne tik gamintojas: „Euro NCAP“, ištestavę naująjį automobilį, suteikė jam maksimalų žvaigždučių skaičių, t. y. penkias. Tai pirmas kartas „SsangYong“ kompanijos automobiliui. Ypač didelis dėmesys atkreiptas į „Korando“ esančias gausias ir įvairias pagalbines vairavimo sistemas.
Po atlikto susidūrimo testo „Korando“ rėmas buvo pripažintas kaip ypač tvirtas, gerai apsaugantis keleivius. „Korando“ rėmas sudarytas iš 74 % itin tvirto plieno. Kietas kėbulas, kuris yra saugus, taip pat pagerina važiavimo savybes bei patogumą.
Autonominės avarinio stabdymo sistemos jutikliai stebi eismą aplinkui. Sistema įspėja vairuotoją apie galimą susidūrimą, o esant reikalui automatiškai stabdo, stengdamasi išvengti susidūrimo arba sušvelnindama galimus avarijos padarinius.
Prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema veikia ir automobiliui stovint eisme, įspėdama garsiniu signalu ir muzika apiepriešais stovinčio automobiliopajudėjimą iš vietos.
Sistemanuolat stebi automobilio greitį ir atstumą nuo priešais važiuojančio automobilio. Esant reikalui, kai saugus atstumas yra per mažas, sistema apie tai įspėja garsiniu signalu.
Kad nustatytų nukrypimą iš kelio, sistema naudoja kameros jutiklį. Esant reikalui sistema automatiškai pasuka vairą taip, kad automobilis sugrįžtų į kelią.
Sistema seka priekyje esančius kelio ženklus. Galiojantys greičio apribojimai ir lenkimo draudimai parodomi vairuotojui ekrane.
Kai sistema užfiksuoja iš priekio atvažiuojančią arba priešais važiuojančią transporto priemonę, automatiškai perjungia tolimąsias šviesas į artimąsias.
Sistema naudojajutiklius, kad stebėtų automobilio padėtį ir užfiksuotų netyčinį nukrypimą iš kelio, pavyzdžiui, dėl vairuotojo nuovargio. Kad būtų išvengta avarinių situacijų, sistema garso signalu ir informacija ekrane įspėja, kad vairuotojas turėtų padaryti poilsio pertraukėlę.
Lietaus jutiklis, užfiksavęs šlapią priekinį stiklą,automatiškai įjungia stiklo valytuvus.
Automobilio statymo jutikliai palengvina automobilio statymą siaurose vietose.
Įkalnę padedanti įveikti sistema palengviną pradėjimą važiuoti, užtikrina, kad automobilis nepariedėtų atgal tuo metu, kai vairuotojas perkelia koją nuo stabdžio pedalo ant greičio.
Važiavimo nuokalne pagalbinė sistema automatiškai pritaiko reikalingą stabdymo stiprumą, kad leidžiantis nuokalne būtų palaikomas vienodas važiavimo greitis. Taip vairuotojas gali sutelkti dėmesį tik vairavimui.
1 vairuotojo saugos oro pagalvė
2 priekinio keleivio saugos oro pagalvė
3–4 vairuotojo ir priekinio keleivio šoninės saugos oro pagalvės
5–6 šoninės saugos oro pagalvės (užuolaida)
Prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema įspėja apie atstumą, esantį nuo priekyje važiuojančio automobilio, pagal situaciją automatiškai sumažindama arba padidindama greitį. Taip pat sistema pagelbėja išlaikyti automobilį juostos viduryje.
Funkcija užfiksuoja iš galo atvažiuojančias transporto priemones ir apie tai įspėja, kai atidaromos automobilio durys.
Sistema, važiavimo atbuline eiga metu įspėjanti apie pastebėtą judėjimą iš šono atvažiuojančią transporto priemonę. Automobiliuose su automatine pavarų dėže sistema automatiškai ima stabdyti bandydama išvengti susidūrimo.
Sistema naudoja radarą, kad pagelbėtų jums saugiai persirikiuoti į kitą juostą. Kai sistema užfiksuoja iš galo artėjančią transporto priemonę, atitinkamos pusės šoniniame veidrodėlyje užsidega įspėjamoji oranžinė švieselė. Jeigu įjungimas posūkio signalas, sistema įspėja ne tik šviesele, bet ir garso signalu.
Grand White (WAA) pagrindinė spalva
Silver Silent (SAI)
Platinum Gray (ADA)
Cherry Red (RAV)
Space Black (LAK)
Dandy Blue (BAS)
Standartinėje įrangoje – juoda spalva
Pilka spalva
Ruda spalva
Standartinėje įrangoje – juodi tekstiliniai sėdynės apmušalai
Juodi tekstiliniai / dirbtinės odos sėdynių apmušalai
Juodi odiniai sėdynių apmušalai
Pilkos spalvos tekstiliniai sėdynių apmušalai
Pilkos spalvos tekstiliniai / dirbtinės odos sėdynių apmušalai
Pilkos spalvos odiniai sėdynių apmušalai
Rudos spalvos odiniai sėdynių apmušalai