Gegužės 18 dieną Kaune, 9-ojo Forto gatvėje, šalia automagistralės „Via Baltica“, atidarytas inovatyvus automobilių centras „Autofortas motors“, atstovaujantis keturiems skirtingiems automobilių gamintojams – „Hyundai“, „Suzuki“, „Isuzu“ ir „Ssangyong“. Autosalonas, kuris kauniečių įmonių grupei – jau antrasis, duris klientams oficialiai atveria nuo gegužės 19-osios.
„Džiaugiamės galėdami pristatyti šią iniciatyvą, gimusią iš ilgamečio darbo, patirties rinkoje ir natūraliai subrendusio noro plėstis.
Jau daugiau kaip 20 metų „Autofortas“ yra vienas iš didžiausių automobilių serviso paslaugas teikiančių centrų Lietuvoje. Be to, pastebime, kad šalyje sparčiai didėja mūsų atstovaujamų transporto priemonių paklausa. Tai – jau antrasis „Autofortas motors“ automobilių salonas Kaune“, – atidarymo metu kalbą rėžė „Autofortas motors“ direktorius Andrius Čiuprinskas.
Pasak jo, Lietuvoje jau kurį laiką pastebima tendencija, kad lietuviai kur kas dažniau renkasi naują, o ne naudotą transporto priemonę. Pasak A.Čiuprinsko, pagal „Autorinkos“ atliktą apklausą, 2016 metais 16 proc. automobilių pirkėjų Lietuvoje įsigijo naujus, o ne dėvėtus automobilius, kai 2015 m. šis procentas siekė apie 13 proc.
Žinodami šias tendencijas, automobilių gamintojai pateikia nemažai naujienų. Šiemet „Hyundai“ pristatė savo išskirtinį modelį i30, „Suzuki“ – manevringąjį „Swift“ (kuris iškilmingai pristatytas ir automobilių salono atidarymo metu), „Isuzu“ – „Dmax“, o „Ssangyong“ – išraiškingąjį „Tivoli“. Šiuos automobilius bus galima išvysti ir naujajame salone.
„Dabar laukiame atvykstančio „Ssangyong“ modelio „Rexton“, – informavo naujojo automobilių salono atstovai.
Paklausti, kaip ketina susidoroti su konkurencija, „Autofortas motors“ valdytojai akcentuoja lankstų bendradarbiavimą su bankais bei lizingo kompanijomis, pirkėjui draugiškas lizingo sąlygas, taip pat konkurencingas parduodamų automobilių kainas. Anot jų, labai svarbiu veiksniu tampa ne tik pats pardavimo procesas, bet ir galimybė gauti išskirtines serviso paslaugas.
Bankų analitikų skaičiavimais, dažnai seno automobilio remontas per mėnesį kainuoja tiek pat, kiek lizingo įmoka už naują transporto priemonę. Tai, anot „Autofortas motors“ atstovų, – dar vienas rimtas argumentas priimant sprendimą dėl naujo automobilio įsigijimo. Be to, rinkdamiesi lietuviai tampa kur kas atsakingesni. Jiems svarbu ne tik kaina, bet ir techninės charakteristikos, netgi automobilio gamintojo įvaizdis ir reputacija Lietuvoje ir pasaulyje.
„Pastebime, kad žmonės, norintys įsigyti transporto priemonę, nebepriima emocijomis grįstų sprendimų. Ilgai svarsto, dėlioja pliusus ir minusus, o sprendimą priima ne iš karto – reikia laiko, kol pasirinkimas tampa neginčijamu“, – apibendrino naujojo automobilių centro vadovas.
Automobilių centras užima beveik 2 000 kv. m plotą. Įmonių grupė įsigijo jau stovėjusį pastatą ir pritaikė jį savo reikmėms – atliko kosmetinį remontą, įrengė ir parkavimo aikštelę šalia. Anksčiau čia veikė „Saab“ automobilių centras.
Eksponavimui viduje bus skirta 15 vietų, išorėje – dar apie 20 automobilių. Brangiausio eksponato vertė siekia 50 000 eurų. Įmonė įdarbino 15 naujų darbuotojų.
Pirmajame „Autofortas motors“ salone, kuris veikia Uosio gatvėje Kaune, toliau bus pardavinėjami „Hyundai“ ir „Suzuki“ gamybos automobiliai. Jame bus atliekama ir transporto priemonių techninė priežiūra. Naujajame centre be „Hyundai“ ir „Suzuki“ taip pat bus galima išvystyti naujausius „Isuzu“ ir „Ssangyong“ modelius.
„Hyundai“ automobilių pardavimai pasaulyje sparčiai auga. Netrukus turėtų aplenkti „Volkswagen“. Šiuo metu šis gamintojas rikiuojasi penktoje pozicijoje. Lietuviai taip pat pradeda vis labiau vertinti „Hyundai“. Pavyzdžiui, i30 modelis yra sukurtas Vokietijos dizainerių, o pagamintas Čekijoje. Tad Korėja – tik vardas. Viskas keičiasi.
Kokia perkamiausia mūsų autosalono prekė? Tai padidinto pravažumo miesto visureigis. Siekiame dabar parsivežti „Hyundai Ioniq“. Šiuo metu Lietuvoje jie – tik hibridiniai. Rudenį jau turėtume turėti elektrinį“, – teigė A.Čiuprinskas.
Naujojo automobilių salono kieme pastatyta elektrinių automobilių įkrovimo stotelė, per 20 min. įkraunanti 80 proc. baterijos. Stotelė įmonei, pasak jo, yra pakankamai brangi investicija – apie 3 000 eurų. A.Čiuprinskas atskleidė ir investicijos į naująjį saloną sumą – beveik 2 mln. eurų.
„Klientai, kurie įsigis iš mūsų naują automobilį, bet pristatys savo senąjį – galės sutaupyti. Naujasis pirkinys jam kainuos mažiau tiek, kokia bus bus nustatyta senojo automobilio vertė. Mes nupirksime seną automobilį iš kliento ir užskaitysime tai kaip įnašą, perkant naująjį. Savotiška nuolaida“, – naują paslaugą klientams pristatė „Autofortas motors“ direktorius.
„Klientai, kurie įsigis iš mūsų naują automobilį, bet pristatys savo senąjį – galės sutaupyti. Naujasis pirkinys jam kainuos mažiau tiek, kokia bus bus nustatyta senojo automobilio vertė. Mes nupirksime seną automobilį iš kliento ir užskaitysime tai kaip įnašą, perkant naująjį. Savotiška nuolaida“, – naują paslaugą klientams pristatė „Autofortas motors“ direktorius.
Atidarymo renginį vedė „Radistai“ Jonas ir Rolandas, paskelbę, jog „Autofortas motors“ pradėjo bendradarbiavimą su Rimanto Kaukėno labdaros fondu. Svečiams gerą nuotaiką dainomis dovanojo Ieva Zasimauskaitė, gurmaniškais desertais, sukūrę kulinarinį šou, vaišino „Virtuvės mitų griovėjai“.